Tabu.org.il – אתר הטפסים של ישראל

    בדיקת שעבוד לרכב

      בחר סוג רכב

      מלאו את הפרטים הבאים

      במאמר זה, נסביר למה למעשה כל כך נחוצה בדיקת שעבוד לרכב שאנו מתכננים לרכוש?

      הסיבה היא מאוד פשוטה וברורה – על מנת שלא נרכוש רכב שלמעשה רשום כמשועבד או מעוקל לטובת צד ג' – שבסופו של יום יכול לבוא ולדרוש את הרכב באופן משפטי חוקי , כבר קרו לא מעט מקרים שאנשים הולכו שולל והתפתו לרכוש רכבים במחירים מוזלים שלמעשה התבררו כמשועבדים או מעוקלים , ובכן בכדי להימנע מרכישת רכב משועבד או מעוקל ולא להיקלע לסיטואציה לא נעימה בלשון המעטה אנו ממליצים לבצע בדיקת שעבוד רכב טרם רכישת הרכב ואו לפני קיום משא ומתן , כמובן שמומלץ לבצע דיקה טכנית ראשונית לרכב , לצלם את רישיון הרכב , לבדוק אם ברישיון הרכב לא מופיע עיקול או שעבוד כלשהו ולאחר מכן לגשת לכל אתר שמספק שירותי בדיקת שעבוד רכב ועל ידי בדיקה פשוטה של הזנת מספר הרישוי ומילוי פרטים בסיסיים תוכלו לקבל דו"ח שעבודים לפי מספר רישוי ולמעשה לקבל את התמונה הכוללת על מצב השעבודים על אותו רכב אותו אתם מעוניינים לרכוש.

      מה ההבדל בין בדיקת שעבוד לרכב לבין עיקול על רכב?

      ההבדל בין עיקול לשעבוד רכב הוא גדול , לא כולם מודעים לכך אבל רכב משועבד למעשה ניתן לבצע בו העברת בעלות! , ורכב מעוקל – לא ניתן לבצע עבורו העברת בעלות מהסיבה שלמעשה העיקול אומר שהרכב שייך לגוף המעקל כל עוד הוכח אחרת ולצורך העניין ישנו חוב או עיצום כספי שמונע כל פעולה שהיא עם הרכב לרבות העברת בעלות ואף ביצוע טסט שנתי , ההבדל הוא שלמעשה כשיבוצע נסיון לבצע הבערת בעלות על כלי רכב מעוקל בין אם זה בסניף דואר או בין אם זה באחד מסניפי משרד הרישוי מבחינה טכנית לא יתאפשר לבצע את העברת הבעלות עד להסרת העיקול , מאידך – רכב משועבד ניתן להעביר בעלות במקרים מסויימים וכן למרות העברת הבעלות השעבוד נותר בעינו על הרכב , לכן מאוד מומלץ לבצע בדיקת שעבוד רכב ולוודא שאכן כלי הרכב אותו אנו מתכוונים לרכוש אכן נקי משעבודים ואו עיקולים .

      מה עליי לעשות אם רכב שאני מעוניין לרכוש התגלה כמשועבד?

      לרוב, ישנה הלוואה שנלקחה עבור הרכב המשועבד וזה מצב שקורה באופן שכיח , על מנת לקחת הלוואה הגוף המלווה מתנה את קבלת ההלוואה בשעבוד הרכב , ברגע שישנו שעבוד על רכב שאנו מעוניינים לרכוש על בעל הרכב לדאוג להסרת השעבוד בהקדם על מנת שיתאפשר לבצע את העברת הבעלות כנדרש.

      על אילו סוגי כלי רכב ניתן לבצע בדיקת משכון או שעבוד?

      ניתן לבצע בדיקת שעבוד על כל סוגי כלי הרכב משנת ייצור 1995 ומעלה , כולל כלים הנדסיים וכלי טייס אופנועים קטנועים , סירות טרקטורים , וכיוצ"ב.

      בדיקת משכון כלי רכב מבוצעת באופן מהיר וקל ב – 2 שלבים פשוטים , ראשית עליך להזין את שם מבקש בקשת בדיקת השעבוד , שם משפחה , טלפון וכתובת מייל לביצוע בדיקת השעבוד על הרכב , לאחר סיום הזנת הנתונים תתבקש לביצוע תשלום עבור השירות , לאחר מספר דקות מסיום התשלום תתקבל תוצאת בדיקת המשכון ישירות למייל אותו הזנת בתחילת הבדיקה , וזהו ! עכשיו אתה מוזמן לרכוש את הרכב שתמיד חלמת עליו בבטחה ולדעת שהוא נקי משעבוד.

      במהלך משא ומתן לקניית רכב חדש, בוחרים מתעניינים רבים לבצע בדיקת שיעבוד רכב. הבדיקה מגלה את כל ההתחייבויות של בעל הרכב כלפי גורם שלישי לפירעון חוב כספי על ידי משכון כלי הרכב עצמו. לרוב בעלי רכבים שלהם חוב כספי לבנקים או גופים פיננסים יכולים להציע את הרכב כתחליף לתשלום החוב, וקניית רכב ללא בירור עלולה לסבך את הקונה החדש. הבירור נערך על ידי הצלבה בין מספר תעודת הזהות של הבעלים ומספר הרכב המדובר, והמידע מאפשר לקבל תמונת מצב מלאה על המכונית. חברת click4tabu מציעה ללקוחותיה שירותי בדיקת שיעבוד רכב לקראת קנייה, כדי לאפשר שקיפות מלאה במשא ומתן.

       

      בדיקת שעבוד לרכב

      למה חשוב לעשות בדיקת שיעבוד רכב?

      בעל רכב אשר בחר לשעבד את המכונית לטובת כיסוי חוב, ולא עומד בפירעון עלול למצוא את עצמו בסיטואציה בה כלי הרכב נלקח ממנו. בתהליך מכירת כלי רכב משועבד, אין מניעה משפטית מהצדדים המעורבים לערוך את העסקה, אולם חשוב להיות מודעים לעובדה שהרכב ממושכן. במידה והרכב עבר בעלות ללא הסרת השעבוד, הקונה יאלץ להעביר את הרכב לידי החברה המשעבדת גם אם אין לו כל קשר לחוב המקורי.

      בדיקת השעבוד וטיפול בהסרת השעבוד טרם המכירה, מאפשרים לקונה להיות בטוח שהוא לא יישא בתוצאות החוב של המוכר.

      קנייה אחראית

      רכישת רכב חדש היא עסקה מלאת פרטים. אתם רוצים לדעת מה המפרט, האיכות ורמת הטיפול שהרכב עבר – ואין ספק שמידע זה חשוב. אבל גם אחרי שסיכמתם על המחיר ואתם כבר בדרך לסניף הדואר להעביר את הבעלות, כדאי לעצור ולתת את הדעת על אופציית השעבוד של הרכב. בדיקה מקדימה עשויה לחסוך לכם כקונים חדשים, אי נעימות בעתיד כמו גם לאפשר לכם לרכוש את הרכב בגילוי מוחלט של כל החובות שעומדים מאחוריו. הבדיקה עצמה, פשוטה לביצוע ומהירה, היא יתרון נוסף שלא דורש מכם השקעה של זמן ומשאבים. חברת click4tabu מאפשרת לכם להנפיק בדיקת שיעבוד רכב בחיסיון מלא דרך אתר האינטרנט.

      למלא טופס בלי לקום מהספה

      הפקת אישורים בדרך הקלה בשבילך

      לטופס שלך

      טפסים שלנו

      נסח טאבו

      מהו נסח טאבו ? נסח טאבו הינו מסמך רשמי מרשות המקרקעין בישראל והוא למעשה מהווה תעודת זהות לנכס. נסח טאבו הינו מסמך רשמי חתום דיגיטאלית (ישנו גם נסח פיז...
      המשיכו לקרוא >
      מיתוג וקידום באינטרנט מיתוג וקידום באינטרנט